مركز مشاوره آويژه
مشاوره تحصيلي، مشاوره نظام وظيفه، مشاوره خانواده، مشاوره روانشناسي
 
به اين مطلب امتياز دهيد

مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي موضوع مورد بحث در اين متن است . يكي از مهمترين مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اقدام به تهيه دفترچه اين دانشگاه است . دفترچه ثبت نام علمي كاربردي شامل ليست تمام رشته ها و دانشگاه ها و همچنين مهلت ثبتنام و ارائه مدارك است . ديگر مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي كه خود از اهميت بسياري برخوردار است ارائه مدارك سوابق تحصيلي در مهلت اعلام شده در سايت دانشگاه جامع علمي كاربردي و يا سايت سازمان سنجش است . مهلت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در دو مرحله و در دو نيمترم مهر ماه و بهمن ماه است اما زمان دقيق آن را بايد از مراجعه به سايت دانشگاه بفهميد . ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي هم در همين دو نيمترم انجام ميگيرد . مهلت انتخاب رشته اين دانشگاه را ميتوانيد از سايت سازمان سنجش جويا شويد .

 


بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي


ارشد بدون كنكور علمي كاربردي

در متن بالا مبحث مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي را مورد بررسي قرار داديم اما مهم است بدانيد اين دانشگاه در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري دانشجو نميپذيرد و تحصيل در اين مقاطع در اين دانشگاه امكانپذير نميباشد . در اين دانشگاه همچنين امكان تحصيل دررشته هاي پيرا پزشكي بدون كنكور وجود ندارد و تنها چند شاخه پيراپزشكي مانند بهداشت و غيره درآن موجود هستند . يكي از مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي پرداخت مبلغ مشخصي براي ثبت نام است كه شامل هزينه هاي ثبت نام ميشود . اين دانشگاه همچنين بدون كنكور دانشجو ميپذيرد اما دانشجويان آن ملزم به پرداخت مبلغي به عنوان شهريه تحصيلي هر ترم هستند كه خود شامل دو بخش شهريه ثابت و شهريه متغير ميشود . زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مهمترين موضوعي است كه دانشجويان بايد به آن توجه داشته باشند زيرا ثبتنام در خارج از اين زمان امكانپذير نميباشد .


بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي


شرايط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

شرايط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بطورمختصر شامل مطالبي بود كه در بالا خوانديد اما مهم است بدانيد كه يكي از مهمترين شرايط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي كه معمولا كمتر به آن توجه ميشود ميزان علاقمندي فرد به رشته ايست كه ميخواهد درآن ادامه تحصيل بدهد . دانشگاه علمي كاربردي با دارا بودن بيش از صدها مركز دانشگاهي در سراسر كشور و بيش از هشتاد درصد رشته هاي دانشگاهي و بدون كنكور بودن يكي از محبوبترين گزينه هاي متقاضيان براي ادامه تحصيل است . يكي ديگر از شرايط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ارائه مدارك و سوابق تحصيلي خواسته شده مندرج در سايت اين دانشگاه و يا سايت سازمان سنجش است . بدون وجود مدرك ديپلم امكان ثبتنام در مقطع كارداني دراين دانشگاه وجود ندارد و در مقطع كارشناسي ناپيوسته متقاضيان تنها با ارائه مدرك كارداني ميتوانند در اين مقطع ثبتنام كنند .


بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني براي بدون كنكور علمي كاربردي


رشته هاي كارداني و رشته هاي كارشناسي

دانشگاه علمي كاربردي بيش از هشتاد درصد رشته هاي دانشگاهي موجود در چهار بخش : كشاورزي ، صنعت ، فرهنگ و هنر و مديريت و خدمات اجتماعي را درخود جاي داده است . اين مركز دانشگاهي با دارا بودن مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته و بدون كنكور بودن يك گزينه بسيار عالي براي افرادي است كه در بازاركار مشغول به كار هستند و علاقمندند كه در زمينه شغلي خود تحصيلات آكادميك بدهند . كلاسهايي كه در رشته هاي مختلف در اين دانشگاه برگزار ميشوند در زماني خارج از تايم كاري و اداري هستند و براي ثبتنام اين دانشگاه تنها ارائه مدارك تحصيلي و شناسايي كافي ميباشد .  دانشگاه علمي كاربردي براي ثبتنام و ادامه تحصيل دانشجويان تنها يك شرط دارد و آن پرداخت شهريه است كه شهريه اين دانشگاه شامل شهريه ثابت و شهريه متغير است . شهريه ثابت اين دانشگاه براي يك ورودي تا پايان تحصيلات ثابت است .


بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ۹۸


ديگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷-۹۸
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۸
  • ثبت نام كنكور سراسري
  • دانشگاه علمي كاربردي تهران
  • ليست رشته هاي علمي كاربردي
  • ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ۹۸
  • دفترچه علمي كاربردي ۹۸
  • دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
  • دانلود دفترچه علمي كاربردي
  • ثبت نام كنكور سراسري ۹۸
  • سازمان سنجش سراسري
  • ثبت نام آزمون سراسري سال ۱۳۹۸
  • سازمان سنجش كارشناسي ارشد
  • ثبت نام كنكور ۹۸
  • خريد سريال ثبت نام كنكور ۹۸

بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي


مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني

مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني دقيقا به همان صورتي است كه در بالا گفته شد يعني ابتدا متقاضي بايد از مهلت ثبتنام مطلع باشد سپس اقدام به تهيه دفترچه كرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوري مراجعه كرده و مدارك خود را ارائه كند و تا زماني كه ثبت نام به پايان ميرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند . دانشجويان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند در كلاس هاي تايم هاي مختلف و يا حتي بصورت غير حضوري ادامه تحصيل بدهند . مهم است بدانيد كه حضور در جلسخ امتحان الزامي است و در صورت عدم حضور بر سر كلاسها براي دانشجو غيبت رد خواهد شد و نمره درس برداشته شده صفر خواهد بود . يكي از مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني همچنين پرداخت شهريه دانشگاه است كه مهلت قانوني پرداخت آن تا پايان امتحانات هر ترم است .


بيشتر بخوانيد: پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور


مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارشناسي

مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارشناسي نيز مانند مراحل كارداني است با اين تفاوت كه دانشجويان متقاضي تحصيل در مقطع كارداني براي ثبت خود بايد مدرك كارداني مرتبط با گرايش تحصيلي كارشناسي را به دانشگاه ارائه كنند . يكي از مهمترين مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارشناسي تحقيق در مورد گرايش هايي است كه در مقطع كارداني رشته اصلي آن را گذرانده ايد . از آنجا كه دانشگاه علمي كاربردي اكثر گرايش ها و رشته هاي موجود در ديگر دانشگاه ها اعم از سراسري و آزاد و دانشگاه هاي غيردولتي را در خود جاي داده است لذا دانشجويان با دريافت اطلاعات از مراكز مشاوره مانند مركز مشاوره تحصيلي آويژه ميتوانند از جزئيات رشته تحصيلي خود مطلع شوند . در اين مركز تعداد زيادي از مشاورين متخصص براي ارائه مشاوره به شما مشغول به كارند كه به امورتحصيلي بطور كامل و دقيق واقف هستند .


بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي


ليست رشته هاي پيراپزشكي علمي كاربردي

از آنجا كه رشته هاي پيراپزشكي در كشور بسيار پر متقاضي هستند ، دانشگاه علمي كاربردي امكان ثبت نام بدون كنكور در اين دانشگاه ها ندارد . اين رشته ها تنها با شركت در كنكور امكان ثبت نام دارند . البته مهم است بدانيد دانشگاه علمي كاربردي چندي از رشته هاي پيراپزشكي مانند كارشناسي و كارداني حرفه اي بهداشت ، علوم آزمايشگاهي دامي ، تعمير تجهيزات پزشكي  و دامپزشكي در شاخه دامپروري را در خود گنجانده است . در سالهاي آينده اميد آن ميرود كه اين دانشگاه بتواند زير نظر وزارت بهداشت در شاخه هاي پيراپزشكي مانند پرستاري ، فيزيوتراپي ، اتاق عمل و … نيز دانشجو جذب كند و زير ساخت هاي لازم براي ارائه آن را سازماندهي كند تا دانشجويان بتوانند در آن ادامه تحصيل دهند .


بيشتر بخوانيد: ثبت نام تكميل ظرفيت علمي كاربردي بدون كنكور مهر


مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه

مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه يكي از دغدغه هاي بسياري از متقاضيان است . مهم است بدانيد كه مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه دقيقا شبيه ورودي مهر ماه و آنچه كه در بالا گفته شد ميباشد . دانشگاه علمي كاربردي از معدود دانشگاه هايي است كه در هر دو نيم ترم مهر ماه و بهمن ماه دانشجو ميپذيرد . اين دانشگاه براي آسودگي حال دانشجوياني كه از ثبت نام در نيمترم مهرماه باز مانده اند يك مهلت ثبت نام براي ترم بهمن ماه ايجاد كرده است كه دانشجويان مجبور به يك سال باز ماندن از تحصيل نشوند و بتوانند در مهلت مورد نظر خودشان ادامه تحصيل بدهند . تعداد بسيار زيادي از اين مراكز تحصيلي زير نظر دانشگاه علمي كاربردي در سراسر كشور وجود دارد و بيشمار رشته و گرايش براي ادامه تحصيل دادن دانشجويان در اين دانشگاه طراحي شده است .


بيشتر بخوانيد: پرطرفدارترين رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي


جهت اطلاع از جزئيات ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي با آويژه تماس بگيريد

  • آزمون سنجش
  • نتايج كنكور سراسري ۹۸
  • آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
  • رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
  • پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
  • ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
  • آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
  • دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
  • سامانه هم آوا علمي كاربردي            
  • ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
  • رشته حقوق علمي كاربردي
  • ثبت نام علمي كاربردي
  • دانشگاه علمي كاربردي كيش
  • ثبت نام دانشگاه پيام نور

بيشتر بخوانيد: تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه علمي كاربردي


دانشگاه جامع علمي كاربردي

دانشگاه جامع علمي كاربردي هر ساله پذيراي تعداد زيادي دانشجو است كه تنها با در دست داشتن مدرك ديپلم سه شاله نظام جديد و يا چهار ساله نظام قديم ميتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصيل كنند . در اين دانشگاه همچنين تعداد زيادي از رشته هاي موردعلاقه دانشجويان وجود دارد از جمله شاخه هاي مهندسي و صنعت مثل مهندسي هوافضا و يا مهندسي معماريست كه متقاضيان بسياري را با خود به همراه دارد . شما عزيزان ميتوانيد براي كسب اطلاعات كامل و دقيق از ثبت نام علمي كاربردي و يا هرگونه مشاوره تحصيلي با مشاورين متخصص ما در مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس بگيريد و از جزئيات دقيق ثبتنام و مدارك لازم و يا شرايط آن مطلع شويد . در پايان يك نكته مهم براي ادامه تحصيل و موفق شدن در هر زمينه شغلي كسب اطلاعات كامل و همه جانبه است پس در جمع آوري اطلاعات كوشا باشيد .

 

براي مشاوره در زمينه مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتي ايام تعطيل

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۰۰:۲۶ ] [ avije ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی